Verzenden en retourneren.

 

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Verzending kost 6.95 per adres in Nederland. 

Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt dezelfde dag verzonden als het besteld wordt voor 13.00 uur. Mits het product op voorraad is.

Boeketten worden dezelfde dag nog geleverd met uitzondering van zon- en feestdagen

Ik ben woonachtig in een ander land, is verzending mogelijk?
Er is veel mogelijk, neem gerust even contact op via info@flowerexplosion.nl

Is je product uitverkocht? 
Als je gewenste product op uitverkocht staat, stuur ons een mail, en laat het weten. Wie weet kunnen wij het product toch leveren voor je!

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. (met uitzondering van verse boeketten. Deze kunnen niet retour worden gestuurd.)

Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van thuis naar onze winkel) zijn voor eigen rekening.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

  1. Als het product niet meer zo is, als wij hem verzonden hebben; 
  2. Producten mogen niet gedragen zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij vlekken of viezigheid op het product;
  3. Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij);
  4. Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.

Indien het product niet voldoet, vindt er geen acceptatie plaats. Het retour zenden van de geweigerde zending naar het afleveradres van de koper komen voor rekening van de koper. Afhankelijk van het product worden de retourkosten bekend gemaakt. Na de ontvangst van het bedrag wordt het product retour gezonden.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Flower Explosion

Davidsplein 11 

3905AZ Veenendaal

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.

Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd mailen op info@flowerexplosion.nl 

Overige vragen
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@flowerexplosion.nl Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!